سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه آب

نظر

قیمت دستگاه تصفیه آب

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش سازنده انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی و سیستم های تصفیه فاضلاب در ایران با تکیه به کارخانه مجهز به طراحی و ساخت انواع  سیستم های تصفیه آب و فاضلاب با استفاده از به روز  تجهیزات اقدام به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب می نماید.

در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی عوامل بسیاری دست در دست هم می دهند. تا قیمت دستگاه تصفیه آب را مشخص نمایند. در این مقاله به چند مورد از مواردی که تعین کننده قیمت می باشند اشاره می نماییم . به طور مثال اولین مورد در تعین قیمت دستگاه تصفیه آب نوع کیفیت آب ورودی به دستگاه تصفیه آب می باشد که دارای چه نوع کیفیت و به پارامترهایی منفی و مثبتی می باشد. شرکت اطلس آب کیمیا پالایش در اولین مرحله از نوع آب خام ورودی را مد نظر قرار می دهد. به طور مثال در اولین مرحله کیفیت نوع آب چه از نظر شیمیایی میکروبی و فیزیکی مورد آنالیز قرا می گیرد و بعداز طی این مراحل تمامی پارامترهای موجود به وسیله نرم افزار روز اقدام به طراحی و انتخاب نوع دستگاه می شود. انتخاب نوع پمپ . شاسی. تابلو برق و تجهیزات الکترو مکانیکال کار مورد استفاده به همراه نوع فیلتر شنی و کربنی دستگاه در تعیین قیمت تاثیر مهم و مستقیمی ایجاد می نمایید. متاسفانه امروزه بیشتر شرکت های سازنده اقدام به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب به روش های قدیم و بدون در نظر گرفتن پارامترهای اساسی می نمایند که از عمر مفید دستگاه و تجهیزات آنها کم می کند.

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش سازنده انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی نیمه صنعتی سیستم پیش تصفیه سیستم های گندزدایی و ضد عفونی سیستم فیلتر . سیستم میکرو فیلتر  سیستم اسمز معکوس . سیستم های تبادل یونی