سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه آب

نظر

 

     انتخاب پمپ در دستگاه تصفیه آب

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در کرج از سالیان پیش اقدام  به طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب همگام با سایر شرکت های سازنده در ایران اقدام به طراحی و ساخت انواع دستگاه های صنعت تصفیه آب و فاضلاب نموده است.

انتخاب پمپ در دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیممه صنعتی به عوامل فراوانی بستگی دارد. که میتوان به عواملی همچون نوع آب ورودی به دستگاه تصفیه آب که دارای چه آنالیز و پارامترهایی می باشد در نوع  انتخاب پمپ تاثیر گذار می باشد. شرکت اطلس آب در طراحی ابتدایی دستگاه تصفیه آب نوع آنالیز آب را با برنامه ای خود شرکت سازنده ممبران اقدام نموده است به نام برنامه روزا می دهد و در خروجی برنامه نوع پمپ و توان مصرفی پمپ فشار بالا یا همان ro پمپ و پمپ فیلتر شنی مورد استفاده انتخاب میگردد.

اصولال" پمپ های موجود درون بازار ایزان که برای دستگاهع تصفیه آب مورد استفاده قرار میگرند از برند های ایتالیایی. چینی و و گاهی هم المانی می باشند.

بهترین نوع پمپ دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایران از شرکت سازنده lowera  می باشد که به دلیل جوری جنس و انواع مختلف پمپ ها دارا می باشد و به همین علت هم اکثر شرکت های سازنده دستگاه تصیه آب صنعتی و نیمه صنعتی اقدام به انتخاب این نوع پمپ می نمایند . پمپ فید در دستگاه تصفیه آب هم اغلب از نوع لوورا و پنتاکس مورد استفاده قرار میگیرید . در دستگاه های تفیهع اب در ظرفیت های پایین از پمپ های پنتاکس هم استفاده میگردد. که به دلیل قیمت مناسب و خب بودن کارایی انها جایی در بین سازندگان دستگاه تصفیه آب پیدا کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان شرکت اطلس اب تماس حاصل نمایید 02146076082