سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه آب

فیلتر شنی , • نظر

فیلتر شنی FRP

فیلتر های شنی FRPیکی از متداولترین نوع فیلتر های شنی می باشد که به تازگی به صورت گسترده ای جای خود را در صنعت آب و فاضلاب باز کرده است که این نوع فیلترهای شنی به دلیل دارا بودن بدنه ای که دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود به صورت گسترده ای کاربرد دارد. این نوع از فیلتر های شنی در صنعت آب و فاضلاب مخصوصا" در صنعت آب کاربردهای فراوانی دارد. این نوع از فیلتر شنی های متفاوت و فراوانی می باشد. شرکت اطلس آب کیمیا پالایش هم همراه با سایر شرکت های درگیر در این خصوص اقدام به ساخت و طراحی انواع فیلتر های شنی نموده است . فیلترهای شنی FRP در مقایسه با نوع فلزی آنها دارای تفاوت های فراوانی می باشد که یکی از اصلی ترین تفاوتهایی که این نوع فیلتر شنی را در مقایسه با سایر نوع انه متمایز و متفاوت نموده است عدم زنگ زدگی و در ادامه پوسیدگی آنها می باشد. که باعث شده طرفداران فراوانی پیدا کند. ولی در کنار حسن تفاوتهایی که این نوع از سیستم دارا می باشد هم دارای نواقصی هر چند شایان و قابل ذکر هم می باشد. که در این مقاله هرچند به صورت مختصر به بعضی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا به تفاوت های مثبت این نوع فیلترها در مقایسه با نوع فیلتر شنی FRPآن اشاره خواهیم کرد. اولویت اول عدم خوردگی و زنگ زدگی به دلیل پوشش پلاستیکی و فایبرگلاس بودن بدنه 2- کم حجم بودن 3- کم وزن بودن 4- قیمت مناسب و کیفیت بالا محصول

معایب فیلتر شنی به صورت فلزی 1 کمتر بودن سطح فیلتر در مقایسه با نوع فلزی آنها تحمل فشار کمتر در مقایسه با نوع فلزی آنها دارد.

شرکت اطلس آب سازنده انواع سیستم های تصفیه آب فیلتر شنی فلزی فیلتر شنی FRP آماده پاسخگویی به تماس های مشتریان می باشد.

 

فیلتر شنی گالوانیزه

انواع فیلتر شنی گالوانیزه شرکت اطلس آب طراح و سازنده انواع فیلتر شنی به صورت فلزی و گالوانیزه در ایران با سه دهه تجربه مفید در ضمینه طراحی و ساخت انواع فیلتر های شنی در ایران مفتخر به کسب رضایت بسیاری از هموطنان و کارفرمایان محترم گردیده است .

کاربرد فیلتر شنی گالوانیزه

این نوع فیلتر های شنی به صورت گالوانیزه با توجه به نوع آلیاژ مخزن ورق از طول عمر بالاتری به نصب نوع فلزی آن  st37برخوردار است فیلتر شنی با پوشش گالوانیزه به دلیل عایق بودن آن در مدت زمان بیشتر زنگ زده و به همین دلیل هم دیر تر به نصب مخازن فلزی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شود.

معایب فیلتر شنی گالوانیزه . همانطور که این نوع فیلتر شنی دارای پارامترهای مثبت می باشد در کنار این پارامترها دارای پارامترهای منفی نیز می باشد که در این مقاله هرچند مختصر به نکاتی چند قابل توجه اشاره خواهیم کرد یکی از مشکلاتی که همواره مخازن ساخته شده از جنس گالوانیزه نیزه دارا می باشند ایجاد سوختگی قسمت گالوانیزه مخزن به دلیل جوشکاری می باشد. که همواره دچار مشکل می شود. از آنجایی که پس از جوشکاری در محل سوخته شده عایق گالوانیزه به خوبی رنگ در ان محل به خوبی دچار چسبندگی نمی باشد.به مرور زمان در همان نقطه ایجاد خوردگی می شود. و مخازن از همان نقطه اقدام به سوراخ شدن می گردند. شرکت های سازنده این نوع تجهیزات به صورت عمده بعد از رنگ آمیزی فیلتر شنی اقدام به ارسال مخزن می نمایند که این به خودی خود مشکل می باشد

در صورتی که اگر مخزن از ورق سیاه استفاده گردد و پس از جوشکاری تمام و کمال مخزن اقدام به رنگ آمیزی و پوشش اپوکسی گردد از طول عمر بالاتری به نصبت نوع گالوانیزه برخوردار می باشد. به دلیل اینکه پس از اتمام کار اقدام به رنگ آمیزی می گردد و از این سو مخزن از طول عمر بالاتری برخوردار است . شرکت اطلس آب کیمیا پالایش همواره در طول 24 ساعت پاسخگوی مشتریان محترم می باشد

 

 

 


فیلتر شنی قیمت فیلتر شنی , • نظر

ساخت فیلتر شنی استخر

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش سازنده انواع فیلتر شنی استخری در ایران با دو دهه تجربه مفید در خصوص طراحی و ساخت انواع فیلتر تصفیه استخر و جکوزی در ایران توانسته با رزومه بسیار خوب رضایت بسیاری از کارفرمایان محترم را کسب نماید.

ساخت فیلتر شنی استخر

طراحی و ساخت فیلتنر شنی استخر : به عوامل بسیاری بستگی دارد. که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد فوق اشاره کرد.

1-حجم آب استخر2-نوع استخر عمومی و یا خصوصی بودن آستخر شنا3-رو باز بودن و یا سر پوشیده بودن استخر شنا 4- سرد و گرم بودن آب استخر

در ساخت و طراحی فیلتر شنی استخر می بایست نکاتی همچون منطقه و شرایط جغرافیایی استخر را در نظر داشت به عنوان مثال استخری که در مناطق شمالی کشور و یا مناطقی که دارای رطوبت بالا می باشد نیاز می باشد که طراحی فیلتر استخر از فیلتر شنی استیل و یا فایبر گلاس و یا FRPدر نظر گرفته شود. البته برای خریداران فیلتر شنی یکی دیگر از مهمترین عوامل در تعیین قیمت فیلتر شنی می باشد. که به عنوان مثال ساخت فیلتر شنی استخر از متریال استیل از سایرین گرانتر می باشد. و ارزانترین نوع فیلتر شنی استخری نوع فلزی آن می باشد. به نصب بعد تاز نوع فلزی نوع گالوانیزه آن می باشد.

 

طراحی و ساخت فیلتر تصفیه استخر می بایست طوری باشد که در طول 24 ساعت شبانه روز آب استخر به خوبی تصفیه گردد. و آب درون استخر به خوبی شفاف گردد. در کنار تصفیه استخر عالی می بایست سیستم کلر زنی هم می بایست به خوبی صورت پذیر  تا هم از انتقال میکروب به آب استخر و هم از گند زدگی آب استخر جلوگیری به عمل آورد برای سفارش ساخت فیلتر شنی استخر و جکوزی با کارشناسان شرکت اطلس آب کیمیا پالایش تماس حاصل نمایید 02146076082


دستگاه تصفیه آب صنعتی , • نظر

طرز دستگاه تصفیه آب صنعتی

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش با دو دهه تجربه طراحی و ساخت انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در ایران مفتخر به کسب رضایت بسیاری از کارفرمایان صنایع گردیده است

طرز کار دستگاه تصفیه آب صنعتی چگونه است

طرز کار دستگاه تصفیه آب صنعتی بر اساس فرآیند و عملکردذ اسمز معکوس می باشد به گونه ای که آب با یک فشار اسمزی مامی ناخالصی های آن جدا سازی می شود. کارکرد دستگاه تصفیه آب بر اساس این فرآیند مورد استفاده می باشد در این فرآیند فشار اسمز به وسیله یک پمپ آب به یک پسته بنام وسل که در آن یک غشا نیمه تراوا قرار دارد. اعمال می شود که که در این غشا تمامی ناخاصی های آب از هم جدا سازی می شود. دو نوع آبی که از این دستگاهذ خروج می کند یکی آب تصفیه شده و دیگری آب پساب می باشد که معمولا" میزان پساب و آب تولید به نوع آب بستگی دارد. که هر چه میزان کدورت و آلودگی آب بیشتر باشد. به همان اندازه هم فاضلاب بیشتر تولید می شود.

میزان درصد آب تولید شده به نصب پساب خروجی در دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی برای تنظیم میزان حد پساب در اینگنه سیتم ها که قابل کنترل نیز می باشد. به وسیله یک شیر سوزنی می باشد . به اینگونه که در خروجی آب دور ریز در دستگاه تصفیه آب صنعتی جلوی خروجی را می گیرد به گونه ای که فشار اسمزی را در درون وسل بالا ببرد و میزان خروجی آب تصفیه شده را بالا ببرد .لازم به ذکر می باشد هر چقدر که میزان آب خروجی در دستگاه تصفیه آب بیشتر شود از کیفیت آب خروجی و تصفیه شده کاسته می شود. و این کار باعث می شود که عمر ممبران دستگاه تصفیه آب صنعتی نیز کم شود. و این خود باعث ایجاد هزینه می شود برای دستگاه تصفیه آب می باشد.

هزینه ممبران دستگاه تصفیه آب

معمولا" درصد بالایی از قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی را غشادنیمه تراوا یا همان ممبران تشکیل می دهد که باعث می شود قیمت دستگاه تصفیه آب چه صنعتی و چه نیمه صنعتی را تشکیل می دهد . برای طول عمر بالای ممبران نیاز می باشد که دستگاه تصفیه آب به گونه ای طراحی گردد.که طول عمر ممبران بالا برود تا از ایجاد هزینه های جانبی جلو گیری شود.

فیلتر شنی و کربنی در قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

فیلتر شنی و کربنی در دستگاه تصفیه آب صنعتی یکی دیگر از قطعات دستگاه می باشد که در طرز کار دستگاه تصفیه آب دخیل می باشد. و کارد خوب و مطلوب دستگاه تصفیه آب نعتی به بهینه بودن این تجهیز ارتباط مستقیمی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرز کار قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی با کارشناسان شرکت اطلس آب کیمیا پالایش تماس حاصل نمایید.

 

 

 


 

قیمت سختی گیر زرینی آب خانگی

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش سازنده انواع سختی گیر رزینی در ایران با سه دهه تجربه مفید در طراحی و ساخت انواع سختی گیر رزینی نوانسته با ارایه بهترین نوع سختی گیر رزینی رضایت بسیاری از کارفرمایان صنایع را به دست بیاورد.

قیمت سختی گیر رزینی آب خانگی به عوامل بسیاری بستگی دارد ه در این مقاله هر چند کوتاه به چند مورد اشاره خواهیم کرد. تا باشد برای خریداران مفید واقع شود.

برای طراحی و اعلام قیمت سختی گیر رزینی آب خانگی می بایست به چند نکته اساسی توجه داشت که مهمترین نوع آن موارد مشخصات آب و میزان دبی تصفیه کردن آب می باشد که می بایست در نظر داشت شرکت اطلس آب همواره قیل از طراحی سختی گیر رزینی اقدام به طراحی در این خصوص می کند.

در تعیین قیمت سختی گیر رزینی می بایست در ابتدا بدانیم که سختی گیر رزینی را برای چه کاری مد نظر دارن و می خواند از سختی گیر رزینی بابت چه کاری استفاده کنند. متاسفانه بسیاری از همکارها از سختی گیر رزینی را برای استفاده آب شرب و یا آشامیدنی پیشنهاد می دهند که این کار بسیار نگران کننده و غیر اصولی می باشد. زیرا زرین های موجود در بازار هیچ مصرف آشامیدنی ندارند. فقط موارد مصرف صنعتی دارند. به عنوان مثال وقتی که آب خروجی از سختی گیر رزینی وقتی که نرم می شود نه برای استحمام بدرد می خورد و نه برای آشامیدن به دلیل اینکه آب خروجی از سیستم کاملا" نرم شده و آب نرم هیچ خاصیتی برای بدن ندارد که هیچ بلکه باعث بیرون روی نیز می شود.

قیمت سختی گیر رزینی آب خانگی به دو دسته تقسیم می شود و آن این نکته را می بایست در نظر داشت که سختی گیر رزینی می باشد و یا از نوع مغناطیسی می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل نمایید. 02146076082

 


دستگاه تصفیه آب چیست

دستگاه تصفیه آب – دستگاه تصفیه آب صنعتی

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش سازنده دستگاه تصفیه آب به صورت صنعتی و نیمه صنعتی در ایران با سه دهه تجربه مفید در تولید و طراحی انواع سیستم های تصفیه آب در ایران مفتخر به کسب رضایت بسیار از کارفرمایان عزیز گردیده است.

دستگاه تصفیه آب چیست دستگاه تصفیه آب برای تصفیه انواع آبهای آشامیدنی کاربرد دارد این دستگاه بنا به در خواست خریداران طراحی و ساخته می شود این سیستم بر اساس فرآیند اسمز معکوس کارایی دارد که به اینگونه می باشد که این فرآیند به وسیله یک فشار اسمزی که به سیستم اعمال می کند باعث می شود که تمامی ناخالصی های آب از هم جدا سازی شود.

برای طراحی  دستگاه تصفیه آب به چند پارامتر اساسی را باید مد نظر قرار داد. به عنوان مثال اینکه آب خروجی از دستگاه برای چه استفاده ای کاربرد دارد. و قرار است از آن برای چه استفاده شود.

اصولا" دستگاه تصفیه آب بر دو اساس طراحی می گردد یکی برای استفاده آب های صنعتی و دیگری برای استفاده آب در صنایع آشامیدنی کاربرد دارد. آبهایی که برای استفاده صنعتی کاربرد دارند اصولا" برای استفاده در صنایعی همچون رنگرزی. آبکاری. و صنایعی که نیاز به آب برای صنعت دارند کاربرد بسیاری دارد. در صنعت آب و فاضلاب این نوع دستگاه را می توان برای پاک سازی انواع آب ها مورد استفاده قرار اد.

دستگاه تصفیه آب در چند نوع می باشد.

این نوع از دستگاه تصفیه در آب در دو نوع صنعتی و نیمه صنعتی طراحی می گردد .که نوع صنعتی آن برای آب های با میزان تصفیه بالا استفاده می شود و نوع صنعتی و یا نیمه صنعتی آن را میزان حد تصفیه مشخص می کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب به صورت صنعتی و نیمه صنعتی بنا به نوع ان و میزان آب تصفیه شده طراحی می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل نمایید. 02146076082